wtorek, 17 sierpnia 2010

Karteczka z okazji ślubu

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_jWbCO2FTBEAkSiRyF3ISYVNtutZM2YYWTFWwqWT5Hd9SHdSrC81yrfOledmsmJ0NGXwizCzNMl6wjAKupT0TEQ3TeHPP37kOCcubpO8Bv0x_jhKkDSE9YkNskzDdlzjHHnHRcMWXY2I/s1600/dziurkacze+257.jpg



Kartka zwana easel card.
Obrazek pary młodej ze strony Beccy's Place.
Papiery Zestaw Zauroczenie.
Kwiaty Craft Store.
Napis stempelek wykonałam sama wzorując się na pracach innych autorek.

I dziękuję za wszystkie miłe komentarze. To bardzo miłe, że ktoś do mnie zagląda!!! Wielka buźka!

7 komentarzy:

  1. Jolu karteczka jest prześliczna a ci obrazek młodej pary to malonwany chyba tymi kredkami wodnymi tak

    całośc jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. widzisz jak gładko poszło :) wczoraj pierwsze próby a dziś taka piekna karteczka :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartelucha, real cię pochłoną

    OdpowiedzUsuń
  4. Joluś, pięknie wyszło, papier boski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny!
    Wisienka... tak to kredki akwarelowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow Joluś, nie mogę się napatrzeć na te Twoje perełki....Ty zdolniacho ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa