poniedziałek, 17 stycznia 2011

Przypomniałam sobie, że mam bloga

... właściwie to przypomniała mi dzisiaj koleżanka z pracy, która podobno często do mnie zagląda i martwi się brakiem nowych wpisów. Na dzień dzisiejszy nie mam co pokazać, bo czasu brak na robótki. Dostałam dzisiaj paczuszkę z przepięknymi nowymi papierami z ILS i nie wiem co z nimi zrobić, bo "złodziej czasu" zabrał przy okazji wenę.
Teraz odliczam dni do ferii... niecałe 2 tygodnie. Dam radę. Wtedy wyżyję się twórczo... (ciekawe czy dotrzymam słowa).

Pozdrawiam cieplutko "tuzaglądaczy".
Całuski...
pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa