niedziela, 11 września 2011

Bitwa na stemple w digi-scrap.pl

Kolejna "Bitwa na stemple" w digi-scrap.pl. Do dyspozycji dostałam stempelek Laurel "kochający miś". Polecam, bo można go wykorzystać w bardzo ciekawy sposób. Ja kolorowałam go kredkami akwarelowymi ale i tak wyszło nieźle...prawda? Tematyka miłosna, bo stempelek z kochającym misiem aż się prosił aby powstały właśnie takie prace!
Zapraszam do Artillo.pl

Ostatnio mam fazę na przeszycia maszynowe i minimum dodatków :)
Cudne papiery z ILS... mrrrrrr



A tutaj papiery z Galerii Papieru... też piękne!

i własnoręcznie robione kwiatki z dziurkaczy
Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam do "Bitwy na steple" w digi-scrap.pl.
Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które tutaj zostawiacie. Buziole ogromne!

6 komentarzy:

  1. Oj są tak słodziutkie jak najlepsze cukierki :)
    Świetne kartki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Miśki słodkie na ślicznych papierach. Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Booooskie!!!! Ja też uwielbiam jak jest minimum dodatków. Gra kolorów daje wspaniały efekt Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś słodki, a na Twoich kartkach wygląda super w obu wersjach kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne misie i ta kolorystyka...
    Po prostu cudnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa