sobota, 25 maja 2013

Pudełko na ślub

Pewnie nie jedna z nas podgląda i podziwia wspaniałe prace Agnieszki Scrappassion. Ja również czerpię od niej inspirację. Niebawem mam w rodzinie wesele i pomyślałam, że cudownym prezentem będzie wykonanie pudełeczka z kieszonkami na pieniążki. Pracę publikuję za zgodą Agnieszki, bo bardzo trudno było mi wymyślić coś innego. Starałam się stworzyć swoje kompozycje i wdrożyć swoje pomysły ale i tak jak widzicie większość pomysłów zaczerpnęłam od Agnieszki.
Aguś dziękuję, że jesteś!
Wierzch pudełeczka zdobi wygrany wykrojnik u Gosi i różany tag Janet.


Pudełeczko przewiązane jest cienkim sznureczkiem.

A wnętrze wygląda tak:






Mam nadzieję, że pudełeczko przypadnie do gustu obdarowanym.

Pozdrawiam sobotnio.

P.S. Dziękuję za każde miłe słowa, które tutaj zostawiacie... cmok, cmok.

19 komentarzy:

  1. Mnie przypadło do gustu ogromnie!!! Fantastycznie są zrobione skrzydełka pudełka, pomysłowo i z dowcipem - bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Pięknie wyszło :) No i magnoliowy, szczęśliwie wylosowany wykrojnik pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak, Agnieszka to potrafi zainspirować ;) Ja robiłam misia na podstawie jej dzieł ;D
    Piękne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne po prostu! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolka, ja tutaj widzę tylko Twoje pomysły- świetne i dowcipne. Pudełko bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko.... kurcze masz tyyyle świetnych wykrojników, dzięki którym można tworzyć takie cuda! Kiedy ja się takich dorobię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zrobić fantastyczne prace przy pomocy nozyczek i odrobiny wyobraźni, nie są potrzebne wykrojniki aby dobrze sie bawić :)

      Usuń
  7. Na pewno przypadnie do gustu obdarowanym, bo jest przecudne !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko, piękne kolory :) I widzę tutaj Twoje pomysły, a nie kopię :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne i bardzo oryginalne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobały mi się chwile zapomnienia w galerii i ręczny sprzęt kuchenny :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa